Almost Europe - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Martina Eekeren - WaarBenJij.nu Almost Europe - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Martina Eekeren - WaarBenJij.nu

Almost Europe

Door: Martina

Blijf op de hoogte en volg Martina

24 April 2012 | Bahama's, Nassau


I know I know It's been too long...Maar beter laat dan nooit. Nu heb ik tenminste ook iets te vertellen!
Alles gaat prima hier! Ondertussen zitten we nu midden in de charter. Voor 3 cruises is t schip afgehuurd door een gigantisch insurance company uit de US. Dus we hebben nu 3 cruises vol met werknemers die een gratis cruise hebben gekregen. En het is zooo relaxed! Je ziet echt een groot verschil tussen het puliek wat we normaal hebben en deze mensen. Ten eerste is de gemiddelde leeftijd in plaats van 70 nu 40. Bijna iedereen gaat ind e haven van boord, is normaal ook niet zo. En ze klagen niet (ik denk dat geklaag met de leeftijd komt). Opeens hebben we veel minder technical issues. Wat vreemd is want de mensen nu an boord zijn first of second timers in het cruisen en het publiek wat we normaal hebben zijn al erg ervaren, dus je zou denken dat ze minder klagen om scheepsgeluiden of andere problemen die een schip nou eenmaal heeft. Maar goed bottom point: Het is dodelijk saai bij de receptie, telefoon gaat niet en geen mensen bij de desk..Heerlijk! We hebben ook wat minder uren nu en iedereen heeft 1 volledige dag vrij (dat gebeurt nooit). Mijn dag was afgelopen St. Thomas. We kwamen om 11am aan in de port dus kon lekker uitslapen zonder port-uren te missen. Dus om 11uur ben ik naar het centrum gegaan om een aantal dingen te kopen (waaronder een RayBan :p) en rond 1 uur weer terug naar het schip, waar ik met Marcia en Assia had afgesproken om naar het strand te gaan. Daar hebben we 3 uurtjes liggen bakken en toen weer terug naar het schip voor all aboard time. Het beste gedeelte was dat ik de hele dag geen uniform aan hoefde en allerbelangrijkst geen panty!!
Gister in St Maarten ben ik geen jetskien met Assia, voor de 1e keer. Echt supervet! Ben 1 keer omgevallen maar dat was niet mijn schuld. Die jongen ging mij wel even laten zien hoe t moest dus sprong achterop, en toen hij eraf ging vielen we om :s, unacceptable.
Volgende week is het Queensdag, as you know, en gaan we samen met de bridge officers een koninginnedag feestje organiseren voor alle crew. Kijk er nu al naar uit, eigenlijk altijd wel naar een crew party.

Nou mijn nieuwe roomie is top! Haar naam is Assia en ze komt uit Marokko, maar volgens mij heb ik dat al verteld. Ze is erg druk, maar wel erg gezellig.Ze is zo iemand die altijd wel voor alles in is en das mooi want ik vind t nutteloos als mensen alleen maar willen slapen of tv kijken.

Nog maar 8 dagen en dan begint de crossing al naar Europa...whaaa 7 zeedagen, wat n drama. Maar het positieve is dat ik vanaf 2 mei weer naar de desk ga, dus niet meer elke dag 10 uur achter een computer zitten!! Maar ik kijk wel heel erg uit naar Europa, tis zo anders dan de Caribbean. Hier is t eigenlijk alleen maar strand. Helaas zijn er een aantal havens waar we maar 1 keer langskomen, dus misschien kan ik die dan helemaal niet zien :(.

Een collegaatje van mij gaat op dezelfde dag als ik weg en ze is al aan t aftellen, dus nog ongeveer 53 dagen, schiet al op he! En het hotel in Rome is geboekt en de vlucht aanpassing opgestuurd naar Seattle dus..all set!

Nou verder heb ik geen nieuwtjes, laatste keer vanuit de Caribbean. Tot next time (als t me lukt nog een update te sturen voor t einde ;))

xoxo

  • 24 April 2012 - 19:27

    Michelle:

    Heyy, eindelijk weer een update. zie wel steeds foto's van je maar hoor niets..
    nu heb ik eigenlijk maar 1 vraag WANNEER KOM JE THUIS!!!! en wanneer maken we meteen een date!
    goed dat was mijn vraag :P
    veel liefs alles is goed hier hoor merlijn groeit als kool dus prima..

    Kus!

  • 24 April 2012 - 20:52

    Papa.:

    Staat op Facebook.

  • 25 April 2012 - 00:01

    Mariah:

    Hello sweetypie,

    Im happy to read that you're ok!
    Cool dat je bent gaan jetskieën, die staat bij mij nog onaangekruist op 'the important things to do before i die - list'.

    Enjoy! Ill greet the queen for you, while you're there!

    xxxxxxxx

  • 25 April 2012 - 09:46

    Evelyn:

    Klinkt goed Martina!! Echt fijn om straks weer in Europa te zijn. Dan blijkt dat alleen maar strand ook gaat vervelen hé, haha.
    Heel veel succes met de laatste loodjes! Ik kijk ernaar uit je hier weer te zien en Bona Dea ook :)

    xx Eef

  • 25 April 2012 - 11:46

    Broer(tje):

    Hey Zussie,blij weer wat van je gehoord te hebben :-) Ook hier ben ik aan het aftellen,totdat je weer terug komt :-).

    dikke kus

  • 26 April 2012 - 11:55

    Es:

    Hi lieffie!
    Van mij dezelfde vraag als Michelle:
    Wanneer kom je naar huis?!?!?!?
    Ik vind het fijn te horen dat je het toch maar weer mooi ontzettend naar je zin hebt. Je bent een harde werkster en je feest ook als geen ander. Lekker! Geniet ze nog maar even flink!!!!
    Heel veel liefs uit Geldrop!

  • 27 April 2012 - 11:39

    Kelly:

    Counting down for ROME. nice noggg 51 dagen!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bahama's, Nassau

Holland America Line

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2012

Back Home

24 April 2012

Almost Europe

25 Februari 2012

Phone duty

25 Februari 2012

Phone duty

30 Januari 2012

Ships life
Martina

Actief sinds 07 Sept. 2010
Verslag gelezen: 841
Totaal aantal bezoekers 21939

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2010 - 23 December 2010

Ghana Project

11 December 2011 - 30 November -0001

Holland America Line

Landen bezocht: