To the Caribbean - Reisverslag uit , van Martina Eekeren - WaarBenJij.nu To the Caribbean - Reisverslag uit , van Martina Eekeren - WaarBenJij.nu

To the Caribbean

Door: Martina

Blijf op de hoogte en volg Martina

10 December 2011 | ,

Morgen heel vroeg vertrek ik naar Miami om daar de Caribbean door te cruisen op de ms Noordam. Ik ga daar werken als 'international concierge (front desk). Zooo spannend..geen idee wat me te wachten staat!
Dus morgen om 7am vlieg ik eerst met air france naar Charles de Gaulle en dan door naar Miami. Daar wordt ik opgehaald en naar het Crowne Plaza Airport hotel gebracht waar ik 1 nachtje ga overnachten. De volgende ochtend wordt ik opgehaald en naar de boot gebracht, en dan....who knows! Meer weet ik ook nog niet! Ik weet ook niet hoe vaak ik internet heb en hoe boeiend het is om een weblog bij te houden, dus ik kan nog niet zeggen hoe vaak ik een berichtje zal schrijven. Hoe dan ook volgende keer heb ik vast veel meer te vertellen!! Nu ga ik een poging doen om te slapen...

xoxo

  • 11 December 2011 - 11:02

    Willem Van Eekeren:

    Zal je nauwgezet volgen. VEEL SUCCES!

  • 11 December 2011 - 17:42

    Es:

    Lieve Martina,
    had ik het weer even zo druk dat dit me was ontgaan. Ben erg blij dat ik je nog met de meidenavond heb kunnen zien. Miss you already! Hoop dat je het heeeeeel leuk zal hebben en zal je verhalen lezen. Many many hugs, have fun!!!

  • 12 December 2011 - 07:36

    Evelyn:

    Heel veel succes, ik ga je volgen :D
    xx Eef

  • 12 December 2011 - 07:36

    Evelyn:

    Heel veel succes, ik ga je volgen :D
    xx Eef

  • 12 December 2011 - 11:41

    Marisa:

    Ik vind het ook zooooo spannend! :)
    Hoop dat je vaak berichtjes kan sturen zodat ik je elke week kan volgen. Okeeeeeee enjoyyy!! (en als je terug bent graag wat langer in NL blijven dan de vorige keer... ) xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Holland America Line

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2012

Back Home

24 April 2012

Almost Europe

25 Februari 2012

Phone duty

25 Februari 2012

Phone duty

30 Januari 2012

Ships life
Martina

Actief sinds 07 Sept. 2010
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 21966

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2010 - 23 December 2010

Ghana Project

11 December 2011 - 30 November -0001

Holland America Line

Landen bezocht: