Seadays and Sissel - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martina Eekeren - WaarBenJij.nu Seadays and Sissel - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martina Eekeren - WaarBenJij.nu

Seadays and Sissel

Door: Martina

Blijf op de hoogte en volg Martina

10 Januari 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ai Ai What can I say...Seadays are the worst. Ik zal even uitleggen hoe t zit.
De Caribbean Cruise bestaat uit 2 cruises: 1 van 11 dagen waarbij we langs St Maarten, Castries, Barbados, Martinique, Dominica , St Thomas en Half Moon Cay gaan. De cruise begint met 2 zeedagen. De andere cruise is 10 dagen en die gaat langs Half Moon Cay, Grand Turk, Dominican Republic en de ABC eilanden. Deze cruise eindigt met 2 zeedagen. Dus aan het einde van de 2e cruise hebben we 2 zeedagen, daarna is turnover day in Fort Lauderdale (iedereen van boord en de nieuwe groep aanboord), een hele drukke dag en daarna weer 2 zeedagen. Ook zeedagen zijn erg druk omdat mensen niet van boord kunnen, dus genoeg tijd hebben om aan onze kop te zeiken (pardon my french). Kwam er nog eens bij dat ik afgelopen Fort Lauderdale niet vrij had, dus dat ik 5 dagen lang opgesloten zat op t schip...echt niet leuk!
Maar over het algemeen heb ik mixed feelings over alles. De ene dag is t leuk en gezellig (vooral de dagen dat ik ashore kan) en andere dagen denk ik wat doe ik hier. Ik weet ook nog niet of ik een 2e contract ga doen, momenteel denk ik van niet, maar ik heb gehoord dat iedereen dat denkt in zn eerste maand en dat dat veranderd. Heb ook gehoord dat ik mn 2e contract al supervisor kan worden...klinkt ook leuk voor op mn cv! Maar we’ll see.
Dan Sissel...tum tum tum. Deze cruise is Sissel bij ons. Sissel is van het hoofdkantoor en blijft deze hele cruise bij ons om ons te controleren! Kijken of we het wel goed doen en of we ons aan alle HAL regeltjes en standaarden houden enzo. We wisten van te voren dat ze zou komen dus hadden we al een korte Sissel training gekregen...haar strak naar achter, lipstick, geen zooi in je zakken, alle laatjes strak etc... Werdt nogal opgeblazen. Ze geeft trainingen en doet one-on-ones en de rest van de tijd zit ze in de back office te luisteren en te kijken naar alles wat je doet en schrijft daar dan n rapport over. Erg irritant als iemand steeds meekijkt met alles wat je doet. Zeker voor mij omdat ik nog onzeker ben omdat ik nieuw ben. Ik heb nog geen one-on-one gehad maar hoorde wel via de supervisors dat ze vond dat ik het erg goed deed. Sissel is erg gevaarlijk...als je een gesprek met haar hebt lijkt t in t begin heel relaxed en leuk, zodat je je op je gemak voelt en dan opeens draait t om en valt ze je aan en gebruikt ze alles wat je daarvoor zei tegen je. Dus... ben benieuwd hoe t gesprek gaat!!!
Maar dat is t weer voor nu..vanavond Crew Party Margaritaville op het Dek!!! Whoot Whoot!

  • 10 Januari 2012 - 21:26

    Michelle:

    Sissel wat een naam.. Hopelijk kan je volgende keer wel van boord. Kus en succes met je one on one!

  • 11 Januari 2012 - 00:27

    Mamamamama:

    soort mevrouw albers dus...... hahaha, carriere maken is niet makkelijk, xxxxxxxxxxxxx

  • 11 Januari 2012 - 09:06

    Eef:

    Succes Tini!!!

    xx

  • 17 Januari 2012 - 10:51

    Es:

    Slangen Sissen ook altijd heel stilletjes en creepy voordat ze je aanvallen....Ssssssssss....sssssss...sssissel....
    ;-) Maar je doet 't goed, dus je zult wel niets te vrezen hebben. Ze zal (Sissel) wel vooral lelijke technieken gebruiken bij mensen die het wat meer verdienen.
    Dikke kus!

  • 19 Januari 2012 - 22:36

    Martina:

    You were right! Sissel was hartstikke relaxed!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Holland America Line

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2012

Back Home

24 April 2012

Almost Europe

25 Februari 2012

Phone duty

25 Februari 2012

Phone duty

30 Januari 2012

Ships life
Martina

Actief sinds 07 Sept. 2010
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 21965

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2010 - 23 December 2010

Ghana Project

11 December 2011 - 30 November -0001

Holland America Line

Landen bezocht: