Never is life so exciting as the start ofa Journey - Reisverslag uit , van Martina Eekeren - WaarBenJij.nu Never is life so exciting as the start ofa Journey - Reisverslag uit , van Martina Eekeren - WaarBenJij.nu

Never is life so exciting as the start ofa Journey

Door: Martina

Blijf op de hoogte en volg Martina

27 September 2010 | ,

And a new journey starts October 2nd. Aanstaande zaterdag vlieg ik naar Accra, Ghana, als onderdeel van mijn studie.
Ik weet sinds vorige week (eindelijk) wat ik in Ghana zal gaan doen, dus daarom is het nu tijd voor het eerste berichtje. Ik zal de komende 3 maanden onderzoek doen naar oude gebouwen in de hoofdstad, om deze wat meer onder het publiek te krijgen en aantrekkelijk te maken voor toeristen. Het eindresultaat is een brochure met een wandelroute, een soort Boston Freedom Trail. Je denkt misschien wat heeft dit met Facility Management te maken? Nou behoorlijk weinig, maar dat maakt niet uit want FM is stom, en dit is leuk :D.
Maar goed veel meer details weet ik eigenlijk ook niet, ik denk dat pas allemaal duidelijk wordt als ik daar ben. Heb wel al met mn contactpersoon daar gesproken Kodwo Boateng en ik ga samenwerken met een studente van de Institute of Journalism, Marthe.
Ik weet ook nog niet waar ik ga slapen, het zal waarschijnlijk een guesthouse worden, maar wat dat precies inhoud weet ik ook niet. Maar we merken het vanzelf wel, gelukkig heb ik een open mind.
Ik heb de meeste nodige voorbereidingen al getroffen, zoals een grote lading zakdoekjes en handsanitizer kopen (je zou maar naar de wc moeten in een gebied waar ze die niet hebben). Nu alleen nog inpakken!
Ik ga proberen in Ghana wekelijks een berichtje te schrijven, maar ik weet niet of dat wel gaat lukken. Dus t volgende berichtje is vanuit het warme Ghana!

xoxo

  • 28 September 2010 - 09:26

    Ger:

    FM stom? Dit klinkt wel stoer ja! Heel veel plezier!!
    Groetjes Ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Ghana Project

Recente Reisverslagen:

20 December 2010

Ghana Trip (continued)

14 December 2010

Ghana Trip

06 November 2010

Akos...(continued)

06 November 2010

Akos...

20 Oktober 2010

Winneba
Martina

Actief sinds 07 Sept. 2010
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 21958

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2010 - 23 December 2010

Ghana Project

11 December 2011 - 30 November -0001

Holland America Line

Landen bezocht: